Το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου το Πρόγραμμα «Υγεία για Όλους» θα πραγματοποιήσει ιατρική παρέμβαση στον Δήμο Ξηρομέρου Αιτωλοακαρνανίας. Η δράση θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Υγείας Αστακού.
Παρέμβαση στον Δήμο Ξηρομέρου
Προηγούμενες Δράσεις
- 19 Ιουν, 26
- 18 Ιουν, 26
- 17 Ιουν, 26
Προσεχείς Δράσεις
- 26 Ιουν, 26

