Την Παρασκευή 17 και το Σάββατο 18 Ιουλίου το Πρόγραμμα «Υγεία για Όλους» θα πραγματοποιήσει παιδιατρική εξέταση-εμβολιασμό σε παιδιά Ρομά στον Δήμο Κω. Η δράση θα πραγματοποιηθεί σε δομή του Δήμου (1η δόση).
Εμβολιασμός στον Δήμο Κω
Προηγούμενες Δράσεις
- 26 Ιούν, 26
- 19 Ιούν, 26
- 18 Ιούν, 26

